Feb 23, 2010

hidop tak selalo indah~

event 1 ^-^..
ari ahad ari tu aku g MC(xtau pbende sil tnye ye)hihi...then aku jmpe ade sorg guy yg cacat..dye dtg kt meja kami..mse 2 kmi tnga mkan. nak djadikan cite,air dalam mate ni tbe2 mngalir..(membe aku ckp ati aku lmbut).huhu..ntah la..
tp mse 2 dlm jiwe aku sume rase ksian je..even dye cacat tp dye x mnx sdekah..die jual tisu..2 seringgit..aku amek singgit..then aku terpikir..dye cacat tp dye kuatkan ati die cari rezeki..mcm mne ngan org yg chat.tp mls..(nak2 org 2 aku kenal)..tp yg x puas ati knpe org skkling x de rse smpati lgsg..juz singgit je..xkan luak duit die..(bile aku ckp cm2 org ckp ntah2 guy 2 tipo je)..x syg2 sume..cube celikkan mate dan ikhlaskan ati...ingat,ade orang lagi susah dari kite~

event 2 ^-^..
mse nk bli mknn kt lua mktb(adeyhh,asal tyme mkn j ni)huk3..pas2 lalu la sorg mkcik ni bwk beskal..kt blkg(tmpat dduk blkg 2)ank pompuan dye..kt dpan ank llki dye..dua2 adlah OKU..YA ALLAH..kuatnye smgat makcik 2 dgn dgaan dan ujian yg Tuhan bg..aku pon x tau aku dpt hdpi ke x..

P/s: madam ckp bersyukur,ingat mati..tp aku plik la madam 2..huhu(ish2)td suh org bersangaka baek..hehehe..i'm sorryyyy!

No comments: