Apr 7, 2010

you are mine.
pasti nya ungkapan yg setaraf dengannya akan kau bosan mendengarnya dari mulut ku. ku ingin memberitahu kau, ungkapan ini aku tdk pernah bosan menyebut dari mulut walaupn hatiku sendiri, sbb aku thu unkapan ini tidak pernah mati dalam tubuh ku. ungkapan ini jugak sudah menjadi darah daging ku buat mu..walaupn aku thu, aku tdk layak menyebutnya dgn mu, tp aku cuba walauapapn yg terjadi. ku ingin memperingati mu, walau apappn yg terjadi di dunia ini berkaitan hidup kita, ku tetap memerhatikan mu dalam hati ku. mula dr kau terima seorang lelaki yang tiada didepan matamu. dia telah serahkan jiwanya, kepadamu,dan kasihnya milik mu buat selamanya selagi kau masi perlukan. pastinya kata2 hati ini sukar untuk kau fahami sekiranya kau membacanya dgn mulut.hanya hati mu yg thu segala maksudnya.

No comments: